Mokslininkai ilgą laiką įtarė, jog alkoholio vartojimas moterims didina riziką susirgti krūties vėžiu. Naujausi tyrimai buvo atlikti studijoje su 70,000 moterų, kurios gėrė vieną dieną. Jos padidino savo riziką susirgti iki 10 procentų. Taigi daugiau nei trys paros alkoholio vartojimo šią riziką padidina iki 30 procentų. Trisdešimt procentų yra labai daug: Reuters atkreipė dėmesį, jog moterys apskritai turi vieną iš aštuonių galimybių susirgti krūties vėžiu, taigi 30 procentų keičia tikimybę į vieną iš šešių. Tačiau vienos iš aštuonių vidurkį slepia nepastovumas, tai aptukimas, amžiaus ir šeimos istorija turi didesnę įtaką, nei alkoholio vartojimas. Komentuodamas paskutinius tyrinėjimus Tim Key sakė, jog bet koks alkoholio suvartojimas didina krūtų vėžio riziką. Moterims nereikia visiškai susilaikyti nuo alkoholio, bet jos turi suprasti, jog rizikuotų savo sveikata, jei gertų kiekvieną dieną arba per vieną vakarą labai daug.
Šaltinis: Londono žinios
Griežtai draudžiama 'Londono Žinių' paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti 'Londono Žinias' kaip šaltinį